Γνώρισαν μέσα από το διαδίκτυο (προβολή βίντεο, φωτογραφίες), από υλικό που έφεραν και από εκπαιδευτικές επισκέψεις, οργανώσεις που προστατεύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα όπως τη unicef, τη διεθνή αμνηστία και άλλες.Γνώρισαν τη δράση τους στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο.Συγκεντρώσαμε τρόφιμα και τα πήγαμε στον ναό της ενορίας μας. Εκεί αφού τους μίλησε ο ιερέας για τα γεύματα που προσφέρουν σε άπορες οικογένειες πήραν συνέντευξη από τις κυρίες που καθημερινά μαγειρεύουν για να βοηθήσουν τους συνανθρώπους μας.Είχαν πολλές απορίες!
Παίξαμε παιχνίδια με κάρτες (σε κάθε κάρτα υπήρχε ένα δικαίωμα) τις οποίες μας έστειλε η Διεθνή Αμνηστία. Οι ζωγραφιές που έκαναν ήταν πάρα πολλές. Νομίζω ότι οι καλύτερες ήταν δύο :αυτή που κάθε μαθητής επέλεξε ένα δικαίωμα ως το πιο σημαντικό για αυτό και έγραψε και μία πρόταση για αυτό και η ζωγραφιά που ζήτησαν οι εθελόντριες της Διεθνής Αμνηστίας και που θα τις έδιναν σε ανθρώπους οι οποίοι είχαν υποστεί καταπάτηση των δικαιωμάτων τους.Τραγουδήσαμε και ακούσαμε τη παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου και του Δημήτρη Τυπάλδου σε εξαιρετικά τραγούδια. Τα τραγούδια " Αν όλα τα παιδιά της γης " και "Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο" τα οποία παρουσιάστηκαν σε ρυθμικό μαζί με το θεατρικό της Ντενεκεδούπολης στη γιορτή λήξης.
εξαιρετική δουλειά συγχαρητήρια τόσο στα παιδάκια όσο και στην δασκάλα τους που προσέγγισαν ένα τόσο ιδιαίτερο θέμα τόσο όμορφα
ΑπάντησηΔιαγραφήEχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφή