Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2014

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Ξεκινώντας το πρόγραμμα εκτός από το βιβλίο της Μελέτης που αναφέρεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες των ανθρώπων, χρησιμοποιώντας την τεχνική της ιδεοθύελλας  και γράφοντας τη φράση  "ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ" σε ένα χαρτόνι καταγράψαμε όλες τις λέξεις που έρχονταν στο νου των παιδιών . Με ερωτήσεις επιλέξαμε μόνο αυτές που ήταν σχετικές και τις μαρκάραμε με κόκκινο χρώμα. 



Στη διάρκεια του προγράμματος διαβάσαμε αρκετά παραμύθια. Σας προτείνω "Μαύρος κότσυφας και άσπρος γλάρος " της Kitty Crowther, " Στο δάσος " της Σοφίας Ζαραμπούκα, " Ντενεκεδούπολη "  της Ευγενίας Φακίνου " Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας " του David McKee " Ο ευτυχισμένος πρίγκηπας"του Όσκαρ Ουάιλντ. Δραματοποιήσαμε τα παραμύθια και την θεατρική διασκευή  της  Ντενεκεδούπολης την παρουσίασαν στο τέλος της σχολικής χρονιάς. 





Τα παιδιά επέλεξαν ένα δικαίωμα ως το πιο σημαντικό και δημιούργησαν το δικό τους παραμύθι το οπoίο ζωγράφισαν ανά δύο.










ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΟΛΩΝ 
Ένας πρόσφυγας δικάζεται γιατί έκλεψε ένα κομμάτι ψωμί. Τα παιδιά μοιράζονται ρόλους: πρόσφυγας, δικαστές, μάρτυρες υπερασπίσεως, κατήγοροι, ένορκοι οι οποίοι θα αποφασίσουν για την τύχη του κατηγορούμενου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου