Ξεκινώντας την 17η ενότητα της Γλώσσας αυτή είδαμε κυρίως μαθητικές εφημερίδες (και μία πολιτική). Τις είχα από παλιά ( είχαν λίγο ξεθωριάσει ). Γίναμε όλοι μια μεγάλη παρέα και τις ξεφυλλίσαμε. Τα παιδιά γνώρισαν τι μπορεί να περιλαμβάνει μία μαθητική εφημερίδα.
Κατανόησαν τι είναι άρθρο και ποια είναι η δουλειά του δημοσιογράφου. Έγινε διάκριση της διπλής σημασίας της λέξης "άρθρο".Στη συνέχεια πρότειναν θέματα που θα ήθελαν να μπουν σε μία δική τους εφημερίδα όπως και πολύ ωραίους τίτλους.
Τέλος είδαμε στο διαδίκτυο την ηλεκτρονική εφημερίδα " το αστραφτοχώρι " που μπορείτε και εσείς να τη δείτε πατώντας στην εικόνα με τον τίτλο της εφημερίδας.Φυσικά τους άρεσε η ηλεκτρονική μορφή εφημερίδας!
Την εφημερίδα την βρήκα στο ιστολόγιο που θα δείτε πατώντας την εικόνα. Έχει πολύ και ωραίο υλικό για την Β τάξη αλλά και για άλλες.
Αφού συζητήσαμε για τη δύναμη της εικόνας ( μία εικόνα χίλιες λέξεις ) κάθε ομάδα έγραψε ένα μικρό άρθρο για την εικόνα από το τετράδιο εργασιών στην άσκηση 2 σελίδα 33.
Τέλος είδαμε στο διαδίκτυο την ηλεκτρονική εφημερίδα " το αστραφτοχώρι " που μπορείτε και εσείς να τη δείτε πατώντας στην εικόνα με τον τίτλο της εφημερίδας.Φυσικά τους άρεσε η ηλεκτρονική μορφή εφημερίδας!
Έφεραν ένα άρθρο που τους άρεσε από εφημερίδα ή περιοδικό και το παρουσίασαν ( είχαν σημειώσει το έντυπο που το βρήκαν και ημερομηνία ).Κατάλαβαν ότι παρατηρώντας προσεκτικά την εικόνα σε ένα άρθρο μπορούν να καταλάβουν σε τι αναφέρεται.
μπράβο σου κορίτσι μου!!! φοβερή δουλειά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταπληκτικο!! πολλά μπράβο!!
ΑπάντησηΔιαγραφή